Abonelik Sözleşmesi

AHI NET TELEKOMÜNIKASYON TICARET LIMITED SIRKETI

ABONELİK SÖZLEŞMESİ
Adı Soyadı / Ünvanı
T.C. Kimlik Numarası
Bağlantı / Fatura Adresi
Telefon
Eposta
Anne Kızlık SOYADI

1. TARAFLAR:
Bir tarafta merkez Medrese Mahallesi 58'inci Sokak İhlas Apartmanı Altı No:11D/Z2 KIRŞEHİR adresinde mukim AHİ NET TELEKOMÜNİKASYON TİC. LTD. ŞTİ. (kısaca “AHİNET” olarak adlandırılacak) ile yukarıda mevcut bilgileri bulunan gerçek veya tüzel kişi (kısaca “ABONE” olarak adlandırılacaktır) arasında aşağıdaki şartlarla işbu Kablosuz İnternet Hizmeti Abonelik Sözleşmesi imzalanmıştır (“SÖZLEŞME” olarak adlandırılacaktır). İşbu SÖZLEŞME’de, AHİNET ve ABONE, birlikte “taraflar”, tek başlarına ise “taraf” olarak isimlendirilmişlerdir.

2. SÖZLEŞMENİN KONUSU:
İşbu SÖZLEŞME, AHİNET tarafından ABONE’ye sunulan KABLOSUZ İNTERNET HİZMETİ ile ilgili olarak TARAFLAR’ın karşılıklı hak, yetki ve yükümlülüklerini düzenlemektedir.

3. ABONE BİLGİLERİ:
AHİNET ABONE’si olarak verdiğim bilgilerin doğru ve eksiksiz olduğunu beyan ederim. İşbu beyanın SÖZLEŞME’nin bir parçası olduğunu, vermiş olduğum bilgilerde olabilecek değişiklikleri bildireceğimi, aksi durumlarda AHİNET’i sorumlu tutmayacağımı, seçmiş olduğum PAKET/TARİFE’ye ilişkin AHİNET tarafından eksiksiz olarak bilgilendirildiğimi kabul ederim. 9 (dokuz) madde ve 2 (iki) nüshadan oluşan SÖZLEŞME’nin...

Sözleşme İmza Tarihi
Müşteri Abone Numarası
İstenilen PAKET
Kullanıcı Adı
Kullanıcı / OIM Parolası

(Abone numarası ve kullanıcı bilgileri, hizmet aktivasyon işleminin ardından ABONE’ye ayrıca SMS ile bildirilecektir.)

AHİNET adına İMZA / KAŞE Abone adına Yetkili İsim / İmza

4. TANIMLAR
- KURUM: Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu.
- ABONE: AHİNET tarafından sunulan hizmeti kullanmak için işbu SÖZLEŞME’yi imzalayan gerçek ve/veya tüzel kişilerdir.
- İNTERNET HİZMETİ: Bakır ve fiber erişim hattı üzerinden, kablosuz cihazlar kullanılarak IP protokolü ile dünya genelinde veri iletişimine olanak sağlayan elektronik haberleşme sisteminin son kullanıcılara dağıtılmasını sağlayan hizmettir.
- KABLOSUZ İNTERNET HİZMETİ: AHİNET istasyonları ile ABONE arasındaki iletişim ortamının, KURUM tarafından onaylı kablosuz cihazlar kullanılarak sağlandığı internet hizmetidir.
- PAKET: AHİNET tarafından ABONE’ye simetrik, asimetrik ve benzer özelliklere göre sınıflandırılan ve ücretlendirilen Kablosuz İnternet Hizmeti kullanım seçeneğidir.
- TARİFE: AHİNET’in sözleşme kapsamında sunacağı KABLOSUZ İNTERNET HİZMETİ karşılığında ABONE’den alacağı bağlantı ücreti, sabit ücret, PAKET ücreti vb. ücret kalemlerinden birini veya birkaçını ifade eder.
- KİŞİSEL VERİLER: Belirli veya kimliği belirlenebilir gerçek ve tüzel kişilere ilişkin bütün bilgilerdir.
- MÜCBİR SEBEPLER: Grev, lokavt, savaş, seferberlik halleri, halk ayaklanmaları, saldırılar, terör hareketleri, sıkıyönetim, sabotajlar vb., ulaşım kazaları, doğal afetler, yangınlar veya ciddi bulaşıcı hastalıkların baş göstermesi, Türkiye Cumhuriyeti devlet veya kurumlarından gelen Kablolu/Kablosuz İnternet Hizmeti’ni yavaşlatma, durdurma gibi talimatlar ve benzer olayları ifade eder.
- AHİNET İNTERNET DAĞITIM NOKTASI: AHİNET’in internet ve kablosuz erişim altyapısının bulunduğu, bir veya daha fazla ABONE’nin kablosuz cihazlarla sisteme bağlanabildiği internet erişim noktasıdır.
- FATURA DÖNEMİ: Başlangıç ve bitiş tarihi AHİNET tarafından belirlenen, faturalamaya esas ücretlendirme dönemini ifade eder.
- NAKİL: ABONE’nin Kablosuz İnternet Hizmetini mevcut adresinden başka bir adrese taşınmasını talep etmesi durumunda, AHİNET tarafından gerçekleştirilen işlemi ifade eder.


5. TARAFLARIN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ :

5.1. AHİNET, sunduğu ve ABONE'nin faydalanmak istediği KABLOSUZ İNTERNET HİZMETİ'nden ABONE'nin yararlanmasını sağlayacak, ABONE, bu HİZMET'in karşılığı olarak TARİFE'sinde belirlenen ücretleri SÖZLEŞME'de belirlenen şartlarda ödeyecektir. Tahsil edilmesi gereken ücret ABONE tarafından rızaen ödenmezse, yasal yollardan tahsil edilecektir.
5.2. ABONE, şunları beyan eder: bu SÖZLEŞME'nin imzalanması sırasında ibraz ettiği belgeler ve beyan ettiği bilgilerin tam ve doğru olduğunu, belge ve bilgilere değişiklik olması durumunda bu değişiklikleri belgelerle birlikte AHİNET’e bildirecektir. ABONE, değişiklikleri AHİNET’e bildirmezse, ABONE'nin son olarak bildirdiği bilgiler doğru kabul edilecektir. ABONE'nin başvuru sırasında ibraz ettiği belge ve bilgilerin eksik, sahte veya yanlış olduğunun AHİNET tarafından tespit edilmesi durumunda, AHİNET tek taraflı olarak yazılı bildirimle SÖZLEŞME'yi haklı sebeple feshedebilir.
5.3. AHİNET, ABONE'ye, www.ahinet.com.tr adresi ve AHİNET tarafından sağlanacak diğer yazılı, görsel, telefon ve elektronik iletişim araçları üzerinden interaktif müşteri hizmetleri sunacaktır. AHİNET, interaktif müşteri hizmetlerinin sağlandığı bu kanalları değiştirme, kaldırma veya yeni kanallar ekleme hakkına sahiptir. ABONE, interaktif müşteri hizmetleri sunumu için yeni kanallar talep etmeyecektir.
5.4. ABONE, bu SÖZLEŞME kapsamında sağlanan şartları amacına uygun olarak, yürürlükteki yasal ve düzenlemelere uygun bir şekilde kullanmakla yükümlüdür. ABONE, Kablosuz İnternet Hizmeti'ni, amacı dışında ve SÖZLEŞME’de belirtilen şartlar dışında kullanamaz, ticari amaçla üçüncü şahıslara sunamaz. ABONE, Kablosuz İnternet Hizmeti’ni yalnızca bağlantı adresinde kullanma hakkına sahiptir ve bağlantı adresi dışında üçüncü şahıslara, deneme amaçlı dahi olsa kullandıramaz.
5.5. AHİNET, bu SÖZLEŞME’ye konu Kablosuz İnternet Hizmeti için KURUM tarafından belirlenen hizmet kalite seviyelerine uyacaktır.
5.6. AHİNET tarafından temn edlen chazlardan kaynaklanan ve yernde destek gerektren arıza ve sorunlar
AHİNET personel tarafından yerinde destek hizmeti verilebilir. Gerektiğinde cihaz değişimi yasal yükümlülüklere uygun olarak yapılır. Garanti süresinde kullanım noktasındaki enerji problemleri veya müşteri kusurlu kullanımı nedeniyle arızalanan cihazların yenisiyle değiştirilmesi durumunda, yeni cihaz ücreti ABONE tarafından ödenecektir. ABONE, yerinde destek hizmeti için gerekli kolaylıkları sağlayacaktır. Yerinde destek hizmeti ayrıca ücretlendirilebilir.

5.7. ABONE, AHİNET tarafından ücret karşılığı sağlanan cihazları SÖZLEŞME şartları ve amacına, yürürlükteki yasal ve diğer düzenlemelere uygun şekilde kullanmakla yükümlüdür. AHİNET tarafından sağlanan cihazları ve cihazlar üzerinde AHİNET tarafından yapılan ayarları, AHİNET onayı olmadan değiştiremez. Aksi durum SÖZLEŞME'nin ihlali sayılacaktır.

5.8. ABONE, işbu SÖZLEŞME'den doğan hak ve yükümlülüklerini üçüncü bir gerçek ve/veya tüzel kişiye AHİNET'in yazılı onayı olmadıkça devredemez. AHİNET'in onayı halinde; ABONE, Kablosuz İnternet Hizmeti devroluncaya kadar alınan hizmetlerin karşılığı olarak tahakkuk edecek tüm borçlar ve varsa diğer yükümlülüklerden müştereken ve müteselsilen sorumlu olduklarını devrin işlemi sırasında taahhüt edeceklerdir. Aksi halde devir gerçekleşmeyecektir.

5.9. ABONE, bu SÖZLEŞME'nin imzalanması ve uygulanmasından doğan tüm yükümlülüklerinden herhangi birini, herhangi bir sebeple eksik yerine getirmesi ya da gereği gibi yerine getirmemesi halinde, AHİNET tarafından sunulan Kablosuz İnternet Hizmeti'nin kapatılabileceğini, erişimin kısıtlanabileceğini, hattın dondurulabileceğini ve aboneliğin sona erdirilerek bu SÖZLEŞME'nin feshedilebileceğini kabul eder. Kablosuz İnternet Hizmeti'nin kısıtlanması ya da durdurulması, abonelik fesih tarihine kadar olan ücretlerin AHİNET tarafından ABONE'den alınmasına engel değildir. ABONE, bu SÖZLEŞME ile yasal ve diğer düzenlemelere aykırı hareket etmesi halinde doğan zararların tazmininden AHİNET ve hak sahibi üçüncü kişilere karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.10. ABONE'nin bu SÖZLEŞME'nin maddelerine, yasal ve diğer düzenlemelere aykırı olarak veya hile ya da muvazaa yoluna saparak Kablosuz İnternet Hizmeti ile ilgili herhangi bir işlem yaptırdığının anlaşılması halinde, hileli veya muvazaalı işlemlerle ilgili her türlü işlem geçersiz sayılacak ve AHİNET, bu SÖZLEŞME'yi tek taraflı olarak yazılı bildirimle feshedebilir. Ayrıca, AHİNET tüm zarar ve alacaklarını ABONE'den tahsil edebilir.

5.11. Mücbir sebep halleri, altyapı ve enerji sağlayıcı şirketlerin şebeke bakım onarım çalışmaları, işletme arızaları, ABONE'lerin veya üçüncü kişilerin hileli bir biçimde hatları bloke etmeye çalışmaları ve hukuk düzenlemelerinden veya bu SÖZLEŞME'de belirtilen sebepler başta olmak üzere, AHİNET'ten kaynaklanmayan nedenlerle sağlanan Kablosuz İnternet Hizmeti kısmen veya tamamen, geçici ya da sürekli olarak kısıtlanabilir veya durdurulabilir. AHİNET, belirtilen durumların yanında, kendisinin veya başka bir kurum/kuruluştan aldığı hizmetlerde oluşan aksamalar veya üçüncü şahıslarla kurum veya kuruluşların sebep olduğu hizmet sürekliliğini veya teslimatını engelleyen etkenler nedeniyle Kablosuz İnternet Hizmeti'ndeki performans problemlerinden ve hız kayıplarından da sorumlu değildir. ABONE, söz konusu hallerde AHİNET'ten herhangi bir hak ve tazminat talebinde bulunmayacaktır. Bu haller dışında, AHİNET'in kusuru nedeniyle SÖZLEŞME'de belirtilen nitelikte Hizmet sunulamaması halinde, ABONE, AHİNET'e olan tüm borçlarını koşulsuz ve tek seferde ödeyerek, SÖZLEŞME'yi feshetme hakkına sahiptir.

5.12. ABONE, AHİNET tarafından sağlanan Kablosuz İnternet Hizmeti üzerinde oluşabilecek ve internet ortamında bulunan zararlı yazılımlar ile DOS saldırıları benzeri nedenlerle, maddi ve manevi herhangi bir zarara uğramamak için, zararlı yazılımlara karşı antivirüs, antispam, firewall (güvenlik duvarı) gibi programlarla cihazlar için gerekli güvenlik tedbirlerini almak ve/veya ayarlarını yapmak ABONE'nin sorumluluğundadır. Aksi halde, ABONE'nin ve/veya üçüncü kişilerin uğrayacağı zararlardan AHİNET hiçbir şekilde sorumlu olmayacaktır. AHİNET tarafından sağlanan cihazların yazılım güncellemeleri AHİNET tarafından yapılacaktır.

5.13. ABONE, bu SÖZLEŞME kapsamında alacağı hizmetlere ilişkin olarak, AHİNET tarafından kendisine başlangıçta verilen şifreleri değiştirerek, üçüncü kişilerce kolaylıkla tespit edilemeyecek yeni bir şifre oluşturacağını, kullanıcı adlarını ve şifrelerini başkasına kullandırmayacağını, açıklamayacağını, güvenli bir şekilde saklayacağını, kendi rızasıyla ya da rızası dışında kullanılması nedeniyle gerçekleştirilen işlemlerden bizzat kendisinin sorumlu olacağını, bu nedenle AHİNET ve/veya üçüncü kişiler nezdinde meydana gelen zararları gidereceğini, kendisinin zarara uğraması halinde AHİNET'ten herhangi bir tazminat talebinde bulunmayacağını ve şifrelerinin üçüncü kişiler tarafından kullanıldığını tespit eder etmez durumu AHİNET'e bildireceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.14. ABONE, bu SÖZLEŞME'ye konu Kablosuz İnternet Hizmeti'ni kullanırken yasalara ve diğer düzenlemelere aykırı herhangi bir amaç güden ve/veya AHİNET'in veya üçüncü şahısların istemi dışında ve/veya zararına neden olabilecek toplu tanıtım, spam, sesli, yazılı veya görüntülü iletişim vb. eylem ve işlemler gerçekleştiremez. Bu tür durumlarda, SÖZLEŞME, AHİNET'in tek taraflı yazılı bildirimiyle ve haklı sebeple feshedilebilir. Bu madde kapsamındaki halleri nedeniyle AHİNET ve üçüncü şahıslar nezdinde meydana gelen zararların tazmininden ABONE sorumludur.

5.15. ABONE'nin, bu SÖZLEŞME kapsamında aldığı Kablosuz İnternet Hizmeti'ni, istem dışı elektronik posta, sesli, yazılı veya görüntülü iletişim vb. göndermek amacıyla kullandığı tespit edilirse, bu fiiller yasalara ve/veya diğer düzenlemelere aykırı olmasa da, AHİNET'in ve/veya üçüncü şahısların zararına neden olabilecek nitelikte olursa bile, ABONE, AHİNET'in uyarısı üzerine bu fiili sonlandırmak zorundadır. Aksi takdirde AHİNET, yazılı bildirimle SÖZLEŞME'yi feshedebilir. Bu durumda ABONE, AHİNET'ten herhangi bir hak ve tazminat talebinde bulunamayacaktır. ABONE, internet trafiğinde kaybolan ve/veya eksik aldığı/verdiği verilerden veya web sitelerindeki verilere bağlı olarak uğradığı zararlardan dolayı AHİNET'i sorumlu tutmayacaktır.

5.16. AHİNET, mevcut ve/veya yeni Kablosuz İnternet Hizmeti'nde, modem yazılım güncellemeleri, konfigürasyon değişiklikleri, arıza desteği ve/veya gerekli gördüğü diğer durumlarda, ABONE'nin kablosuz modem ve Wi-Fi cihazlarını uzaktan yönetme yetkisine sahiptir. ABONE, söz konusu müdahalelere peşinen onay verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.17. ABONE, kullanmış olduğu Kablosuz İnternet Hizmeti'nin PAKET'inde değişiklik yapmak istemesi durumunda, güncellenen PAKET'e ait TARİFE ücret güncelleme tarihinden itibaren geçerli olur ve değişikliğin ücretlendirilmesi, ilgili hizmetin aktif olduğu günden itibaren başlar.

5.18. ABONE, AHİNET'ten aldığı Kablosuz İnternet Hizmeti'ne ilişkin tüm sorun ve şikayetlerini www.ahnet.com.tr adresinden kendisine sağlanan abone sayfası üzerinden, ARIZA KAYDI menüsü aracılığıyla bildirebilir veya destek@ahnet.com.tr e-posta adresiyle sorununu iletebilir. Ayrıca, çalışma günlerinde 09:00 - 18:00 saatleri arasında 0552 669 41 40 - 0850 840 40 05 AHİNET destek hattı üzerinden de sorununu bildirebilir.

5.19. AHİNET, gerektiğinde ABONE'nin bilgilerini doğrulamak amacıyla kişi/kurum hakkında araştırma yapma hakkına sahiptir. AHİNET, ABONE tarafından bildirilen mobil cihaza kısa mesaj göndermek suretiyle ürün ve hizmetler hakkında bilgilendirme yapabilir.

5.20. AHİNET, ABONE'ye ait iletişim bilgilerini yalnızca ABONE'yi bilgilendirme amacıyla kullanır, üçüncü kişilerle paylaşmaz. Söz konusu bilgiler, yasalarla belirlenen hallerde, yasal yollardan talep edilmesi halinde ilgili mercilere verilir.

5.21. TARAFLAR arasındak uyuşmazlıkların, yargı yoluyla çözümünde Kırşehr Mahkemeler yetkldr.


6. MALİ HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLER :
6.1. ABONE, aldığı Kablosuz İnternet Hizmeti karşılığında belirlenen ücreti, FATURALI TARİFE'ye göre belirtilen son ödeme tarihine kadar ödemekle yükümlüdür.

6.2. ABONE, TARİFE uyarınca tahakkuk ettirilecek ücretler ve varsa Cihaz, Kurulum, Aktivasyon ve benzer işlemler karşılığı alınan ücretleri SÖZLEŞME'yi imzaladığı tarihte ödeyecektir.

6.3. AHİNET ile ABONE arasında düzenlenecek bütün sözleşmeler ve sözleşmeler kapsamında verilen Kablosuz İnternet Hizmeti için vergi, resmi harç ve fonlar, yasal ve diğer düzenlemelerin yükümlü kıldığı tarafça karşılanacaktır.

6.4. AHİNET, SÖZLEŞME'de belirtilen tahakkuk ettirilen faturayı son ödeme tarihinden en az 7 (yedi) gün önce ABONE'ye gönderecektir. ABONE, AHİNET'e ait www.ahnet.com.tr web sayfasındaki Online İşlem Merkezi'ne, AHİNET tarafından kendisine sağlanan kullanıcı adı ve şifre ile girerek, kendisine tahakkuk eden faturayı görüntüleyebilir ve ödeyebilir. ABONE, ödemelerini ıslak imzalı faturanın kendisine ulaşmasını beklemeksizin en geç son ödeme tarihine kadar ödemekle yükümlüdür.

6.5. ABONE, fatura tutarlarını AHİNET'in belirleyeceği şekilde ödeyecektir. Faturada belirtilen son ödeme tarihi geçen ödemeler için, ABONE, ücretlerin zamanında ve usulüne uygun olarak ödenmemesi nedeniyle, AHİNET tarafından düzenlenen faturalarda yer alan faiz oranı uygulanmak suretiyle hesaplanacak gecikme bedelini ödeyecektir. Ayrıca, bu SÖZLEŞME'nin feshedilmesi halinde, fesih tarihinden ödeme yapılacağı tarihe kadar tahakkuk ettirilen fatura bedelini ve faizi ödeyecektir. ABONE, ödeme yükümlülüklerini, adresine yapılan yazılı bildirimden sonra belirtilen süre içerisinde yerine getirmezse, AHİNET borcu hukuki yollarla tahsil etme, Kablosuz İnternet Hizmetini kısıtlama, durdurma ve bu SÖZLEŞME'yi tek taraflı olarak yazılı bildirimle feshetme hakkına sahiptir.

6.6. ABONE'nin faturalarını ödememesi nedeniyle ödenmeyen ilk faturanın son ödeme tarihinden itibaren 15 gün içinde Kablosuz İnternet Hizmeti kapatılarak erişim kısıtlanır. ABONE, ödenmemiş faturalar nedeniyle hattın kapatılarak erişimin kısıtlanmasıyla birlikte AHİNET'e Online İşlem Merkezi'nde belirtilen bedeli ödeyeceğini ve bu bedelin AHİNET tarafından hizmetin kısıtlanmasını takiben düzenlenecek faturasına yansıtılacağını kabul eder. ABONE'nin ödenmemiş faturalarını ödemesiyle birlikte internet erişimindeki kısıtlama kaldırılır.

6.7. AHİNET, tahsilat risk gördüğü hallerde, Abonelik için başvuran kişi/şirketten veya mevcut ABONE'den belirli bir bedel depozit adı altında talep edebilir. ABONE'nin söz konusu depozit ödemesini yapmaması halinde AHİNET, Kablosuz İnternet Hizmetini geçici olarak kısıtlayabilir, durdurabilir veya SÖZLEŞME'yi feshedebilir.

6.8. AHİNET, Kablosuz İnternet Hizmeti, kurulum, kablosuz erişim ve/veya Wi-Fi erişim ve diğer cihaz ücretlerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

6.9. ABONE tarafından, adres değişikliği ve benzer nedenlerle nakil talebinde bulunulması halinde, nakil talebi ABONE tarafından adres değişikliğini belgeleyen şekilde iletilmesi şartıyla sağlanan imkanlar dahilinde gerçekleştirilecektir ve nakil süresince herhangi bir ücretlendirme yapılmayacaktır. ABONE, nakil işleminin gerçekleşmesi karşılığında www.ahnet.com.tr adresinde duyurulan nakil işlem ücretini ödemeyi kabul, beyan ve taahhüt eder. ABONE tarafından nakil talep edilen adreste aynı nitelikte hizmet sunumunun mümkün olmaması halinde AHİNET'in herhangi bir sorumluluğu bulunmayacaktır.

7. SÖZLEŞME, PAKET VE TARİFE DEĞİŞİKLİKLERİ :

7.1. ABONE, AHİNET tarafından kendsne uygulanacak mevcut PAKET 'lere, TARİFE 'lere ve bunlarda meydana geleblecek değşklklere AHİNET 'e at www.ahnet.com.tr adresndek onlne şlem merkez üzernden ulaşablecektr. AHİNET ayrıca, TARİFE değşklklern yürürlüğe grmeden önce, ABONE 'lerne kısa mesaj, arama, posta ve/veya e-posta yöntemlernden br le duyuracaktır.

7.2. SÖZLEŞME hükümler AHİNET tarafından, ABONE 'nn 1 (br) ay öncesnden blglendrlmes koşuluyla, tek taraflı olarak değştrleblecektr. ABONE 'nn, aleyhne yapılan değşklkler kabul etmemes halnde, SÖZLEŞME 'y fesh tarhne kadar brkmş borçları dışında hçbr sorumluluğu olmaksızın, 1 ay çersnde SÖZLEŞME 'y tek taraflı olarak feshetme hakkı vardır.

7.3. ABONE, PAKET veya TARİFE değştrme talebnde bulunablr. Aksne düzenleme yapılmadıkça ABONE 'nn Tarfe ve /veya Paket değşklğne lşkn talebn AHİNET 'e ulaştırdığı makul süre tbaryle yen Tarfe ve/veya Paket aktve edlecek ve bu tarh tbaryle ABONE 'nn terch ettğ yen Tarfe ve/veya Paket'e lşkn AHİNET tarafından belrlenmş ücret uygulanacaktır. ABONE tarafından, Tarfe ve/veya Paket değşklğ yapılan ayın fatura başlangıç tarhnden Tarfe ve/veya Paket değşklğnn yapıldığı tarhe kadar olan dönem esk Tarfe ve/veya Paket üzernden, Tarfe ve/veya Paket değşklğnn yapıldığı tarhten fatura kesm tarhne kadar olan dönem se yen Tarfe ve/veya Paket üzernden ücretlendrlecektr. Oluşacak tutar farkı, Tarfe ve/veya Paket değşklğnn yapıldığı ayı takp eden lk Fatura Dönemne yansıtılacaktır. Her durumda, Kablosuz İnternet Hzmetne lşkn Tarfe, Paket ve ücretler değştrme hakkını, Tarfe ve/veya Paket değşklğnn br fatura dönemnde kaç kere yapılacağını belrleme hakkını saklı tutar.

8. SÖZLEŞMENİN SÜRESİ VE SONA ERMESİ :

8.1. İşbu SÖZLEŞME, TARAFLAR 'ca mzalandığı tarhte yürürlüğe grer ve TARAFLAR 'dan herhang br tarafından feshedlmedğ, yasal ve dar düzenlemelerdek sona erme haller gerçekleşmedğ sürece yürürlükte kalır.

8.2. ABONE, SÖZLEŞME ’yi feshetmek stedğ takdrde bu talebn kmlğn spatlaması koşuluyla AHİNET ’e bldrmes üzerne teyt edlmş olmak kaydıyla mzalı dlekçes le bldrmes üzerne, KURUM tarafından belrlenecek dğer yöntemlerle bldrmes üzerne SÖZLEŞME 'nn fesh sürec başlayacaktır. SÖZLEŞME 'nn fesh le fesh edlen SÖZLEŞME ’ye at Paket Sözleşmes ve/veya Paket Sözleşmeler de fesh edlmş sayılır.

8.3. AHİNET, ABONE 'nn abonelğne son verme yönündek SÖZLEŞME 'nn 8.2 maddesnde belrtlen yöntemlere uygun bldrm yapıldığı andan tbaren ABONE 'ye 24 saat çersnde lgl talebn şleme alındığına stnaden blg verr, ABONE ’dek ekpmanlar AHİNET tarafından teslm alındıktan sonra, ABONE 'den daha önce alınan, depozt, gb ücretler ABONE 'ye ade edlr.

8.4. SÖZLEŞME 'de yazılı olan mükellefyetler yerne getrmeyen TARAF, SÖZLEŞME 'ye aykırı davranmış olur ve dğer TARAF SÖZLEŞME 'y feshedleblr.

8.5. ABONE, SÖZLEŞME 'nn her hang br nedenle sona ermes halnde, AHİNET 'e at chazları hasarsız ve çalışır durumda ade etmekle veya bunların kaybolması, hasara uğraması gb sebeplerle aynen adesnn mümkün olmadığı hallerde chazları bedeller AHİNET tarafından rayç bedel üzernden fatura edlecek tutarı ödemekle yükümlüdür.

8.6. ABONE 'nn SÖZLEŞME 'den doğan yükümlülüklern yerne getrmemes nedenyle AHİNET tarafından SÖZLEŞME 'nn feshedlmes durumunda, ABONE 'den peşn olarak tahsl edlen ücretler, depozt ade edlmeyecektr.

9. SÖZLEŞMENİN EKLERİ : SÖZLEŞME, aşağıda tek tek sıralanan SÖZLEŞME EKLERİ le beraber br bütündür. Sözleşme eklernn eksk olması ve ABONE tarafından tamamlanmaması durumunda, AHİNET, şbu SÖZLEŞME ’y taraflı olarak fesh etme hakkına sahptr.

Ek 1. Paket Sözleşmesi

Ek 2.1. Şirketler için
2.1.1. İmza sirküleri (Sirkülerdeki imza ile sözleşmedeki imza birebir aynı olmalıdır.)
2.1.2. İmza sahibi vekaleten imza atıyorsa, vekaletname örneği.
2.1.3. Ticaret Sicil Gazetesi fotokopisi (Ortaklık ve şahısları, yetkileri gösteren güncel örnek.)
2.1.4. Vergi Levhası fotokopisi (Güncel örnek.)
2.1.5. İmza sahiplerinin nüfus cüzdanı fotokopisi (T.C. Kimlik Numarası açık olmalıdır.)
2.1.6. Son üç (3) aya ait Faaliyet Belgesi.

Ek 2.2. Şahıslar için
2.2.1. İmza sahibine ait nüfus cüzdanı fotokopisi (T.C. Kimlik Numarası açık olmalıdır.)
2.2.2. Yabancı uyruklular için geçerlilik tarihi uygun pasaport fotokopisi veya uluslararası geçerliliği olan muadil belgenin bir sureti.
2.2.3. Adres belirten kurum (elektrik, su, doğalgaz) faturası fotokopisi.

PDF İNDİR